13 Temmuz 2015 Pazartesi

A Plus Saç Bakım Maskesi



       Merhaba kızlar bugün konuğumuz Bim'in a plus saç bakım maskesi.Hemen başlıyorum o halde.
İçeriğinde 4 adet yağ içeriyor bunlar neler: argan yağı,palm,marula,badem yağı.Benim bu ürünü almamdaki etken içeriğindeki yağlar faydalı olabileceğini düşündüm ve satın aldım.Kullanımı ise temizleğimiz saçlarımızın uçlarına yedirip 3 dk kadar bekleyip yıkamak.

Her ne kadar üstündeki a plus yazısı gitsede resmi yüklemek istedim.Peki memnun kaldım mı ben bu üründen bir daha alır mıyım beklentilerim nelerdi? Sorularına hemen cevap vereyim ben bu üründen memnun kalmadım daha doğrusu hiç bir etkisini görmedim.Saçlarımı en azından tararken kolay açması bile işimi görürdü maleseff bu konuda da sınıfta kaldı.Bir daha almayı düşünmüyorum başka ürünler deneyeceğim.
Ürünü nerdeyse dibine kadar kullandım belki düşüncem değişir olumlu şeyler söylerim diye ama üzgünüm.Artık bitirme çabalarındayım :)

Şimdilik bu kadar bir başka yazımda görüşmek üzere hoşçakalın ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder