13 Eylül 2015 Pazar

Nivea Cellular Anti Age Göz Kremi 15 ml



       Herkese merhabalar biliyorsunuz ki belli yaştan sonra göz altlarımızda kırışıklıklar oluşuyor.Göz kenarlarında mimiklerden dolayı veya gülmekten kaz ayağı oluşmaktadır.Bunları önlemek için göz çevremizi nemlendirmeye dikkat etmemiz gerekir.Ben de aşırı güleç biri olduğumdan ve gözlerimi kısarak baktığımdan minik minik kaz ayağı oluştu ve kendimi hemen  eczaneye attım.Oradaki görevli bana Nivea cellular anti age göz kremi önerdi ve ona güvenerek bu ürünü satın aldım.Düzenli olarak kullanmama rağmen herhangi bir faydasını göremedim.Sadece ilk sürdüğünüz an nemlendirme sağlıyor ve oda uzun bir süre değil.



Ürünün vaat ettiklerini size hemen bahsedeyim
Göz altındaki ince çizgiler anında düzeltir.Cilt anında canlanmış bir görünüm kazanır.Göz ve ciltle uyumu dermatolojik ve oftalmolojik olarak onaylanmıştır.Cildi yeniler ve sıkılaştırır.
Ürünün fiyatı 43 tl idi.Kesinlikle bir daha almam.Farklı göz kremleri denemeyi düşünüyorum sizin memnun kaldığınız göz kremi var mı ? Aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.




2 yorum: