7 Ekim 2015 Çarşamba

China Glaze Oje Yorumum


     Herkese merhabalar

Bu ojeyle @tanacankozmetik sayesinde tanıştım.Ürünü katoloğuyla birlikte gönderdiler ve renk skalası oldukça geniş.Benim tercih etmiş olduğum renk secret peri wınk-le 683 numaradan yana oldu.14ml lik ürünün baya uzun kullanılacağını düşünüyorum.


Tırnaklarım da duruş şekli de bu şekilde.Ojenin sürümü çok rahat ucunun ince olması da sürümünü kolaylaştırıyor.Ojenin kurumasını beklemekten çok sıkılanlardan biri de benim china glaze çok hızlı kuruyor.İlk katta tam kapatıcılık sağlamıyor 2. katta rengini tam yansıtıyor.Renk seçeneklerine bakmak veya sipariş vermek isteyenler için http://www.tanacan.com/ tıklamanız yeterli olucaktır.
Benim bu ürün hakkındaki tüm düşüncelerim bunlardır.Beni okuduğunuz için çok teşekkürler eder bir sonraki yazıda görüşmek üzere HOŞÇAKALIN...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder