4 Kasım 2015 Çarşamba

Hc Hair Care Complex



        Merhabalar

   Sosyal medya üzerinde sık sık karşıma çıkan Hc Hair Care Complexi oldukça merak etmeye başladım.Bir çok blogger tarafından olumlu yorumları okuyunca iyice merak ettim.Ürünü denemem için hediye olarak gönderildi.Kendilerine çok teşekkürlerimi iletiyorum.

     

Hc Hair Care Complex tüm saç tiplerine uygun ve bitkisel formüllü.6 farklı etkisiyle saç sağlığını korunması ve saç sorunlarının çözümüne yönelik bir ürün.Ayrıca patentli formüle sahip.

Ambalajı cam şişe ve pompalı ben ambalajını kaliteli buldum hatta ürün bittiğinde saklamayı dahi düşünüyorum.Ürünün içeriğinde  bitki özleri ve bitkisel yağlar yer alıyor.Saç için gerekli birçok tamamen doğal vitaminler ve mineraller içermektedir.


Hc Hair Care Complex ürünün vaat ettikleri de bu şekilde.Henüz bir kez kullandım haftada 2 kez kullanılması gerektiği belirtilmiş.Düzenli kullanım sonucunda 2 ay kadar gözlemleyip sonuçları sizlerle paylaşacağım.Sipariş vermek isteyenler buradan verebilirsiniz.
Bir sonraki postta görüşmek üzere hoşçakalın 




2 yorum:

  1. merhaba benımde cok sevdıgım bır sac bakım komplexı :) bu arada blog kesif etkinliginden geldim. banada beklerim :) zeynepgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım ben de takibe aldım seni sevgiler :)

      Sil