31 Mart 2016 Perşembe

Blog Konukları : Kahverengi Ruj Blog



     Merhabalar uzun zamandır takipleştiğim fakat adını bile bilmediğim bir blogger arkadaşımla bir röportaj yaptık ve bu sayede de kendisini hep birlikte birazda olsa tanıyacağız.

konuk_yazarlığı


    İlk sorumla sohbete başlıyorum o halde ,

Bize kendinden kısaca bahseder misiniz ?
Merhaba Betül J İlk olarak bu güzel çalışmada bana da yer verdiğin için çok teşekkür ederim J 21 yaşındayım, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bölümü 3. Sınıf öğrencisiyim. Boş zamanlarımda kitap okumayı, yazı yazmayı ve özellikle güzellik ve makyaj bloglarını okumayı çok seviyorum. Eylül 2015’ten bu zamana da kendi blogumu yazıyorum.
Blog yazmaya ne zaman başladınız ve nasıl karar verdiniz ?
Belirttiğim gibi Eylül 2015’te blog yazmaya başladım. Kozmetiğe olan ilgim her zaman vardı ama güzellik ve makyaj bloglarını severek takip edip okumaya başlayınca ben de bir blog açmaya ve bu konu hakkında yazı yazmaya karar verdim.
Blogunuzun içeriğinden bahseder misiniz ?
Deneyimlediğim kozmetik ürünlerini, yorumlarımı, artı ve eksi yönleriyle paylaşmaya çalışıyorum. Aynı zamanda makyaj, kozmetik ve güzelliğe dair ipuçlarına, önerilere ve tavsiyelere de yer veriyorum.
Başarılı bir blogger nasıl olmalı bu konuda düşüncelerinizi bizimle paylaşır mısınız ?
Öncelikle bu işin severek ve isteyerek yapılması gerektiğini düşünüyorum. Aynı zamanda düzenli yazı yazmak, bloguna gereken özeni göstermek, özgün olmak ve okuyucularla sürekli iletişim halinde olmanın blogger olma yolunda başarı getireceğine inanıyorum.
Blogger olmak isteyenlere ne gibi öneriler bulunmak istersiniz ?
Gerçekten blog yazmak istiyorlar ve buna vakit ayırabileceklerini düşünüyorlarsa mutlaka başlasınlar. Düzenli yazı yazmaya, özgün olmaya ve okuyucularla irtibatlarını koparmamaya çalışsınlar J
Blog hedeflerinizde neler var ileride olmak istediğiniz yer neresi ?
Bir blogger olarak tabi ki öncelikli hedefim daha fazla sayıda insana ulaşmak, daha çok okunmak. Aynı zamanda yazılarımla insanlara faydalı olmak, fikir vermek istiyorum. Bunun için de elimden geleni yapmaya çalışıyorum J
Favori 3 ürünün neler ve biraz açıklayabilir misin ?
Spesifik bir ürün söyleyemeyeceğim sürekli değişiyor çünkü J Genel anlamda söyleyecek olursam; blog ismimden de anlaşıldığı gibi ilk favorilerim rujlar, ikinci olarak kapatıcılar ve son olarak rimeller diyebilirim J Bu 3 ürün benim için olmazsa olmaz J
Sohbetiniz için çok teşekkür ederim eklemek istedikleriniz varsa lütfen çekinmeden söyleyin …

Ben de tekrardan çok teşekkür ederim bu güzel yazı dizisinde beni de konuk ettiğin için J Bloglarımızın daha güzel yerlere gelmesi, blogger dayanışmalarının her zaman olması dileğiyle :)


Öncelikle güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.Cemreyle böyle tatlı bir sohbetimiz oldu.Cemre'nin blogunu takibe almak için buraya tıklayınız.İnstagramda da sürekli kullanmış olduğu ürünleri paylaşıyor instagramı için de buraya  tıklamanız yeterli.

Her hafta yeni konuklar almaya devam edeceğim eğer benim blog konuğum olmak isterseniz bana betuldiyorki.pr@gmail.com a mail atmayı unutmayın.






2 yorum: