29 Mart 2016 Salı

Göbek Eritme Kürü



        Erkeklerinde bayanlarında korkulu kabusu göbek yağlarının olmasıdır.Göbek bölgesinden şikayetçi olanlar için bitkisel kürü denemenizi tavsiye ederim.

       En az 2 hafta kürü yapmaya devam edin.Sadece kürle değil bununla birlikte hareket edin günlük yarım saatinizi yürüyüşe ayırabilirsiniz.Günlük ortalama 1 buçuk litre su içmeye özen gösterin.


  • Yarım limon 
  • 3 yemek kaşığı az yağlı yoğurt
  • 1 çay kaşığı pul biber 
gobek_eritme_kuru


Bir kasede karıştırın ve gece yatmadan 1 saat önce tüketin.Bu karışım yenildikten sonra herhangi bir şey yemeyin.

   2 hafta boyunca düzenli kullanım sonuçlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

14 yorum:

  1. Bir ara uyguluyordum faydalı olmuştu sonra unuttum yine yapayım teşekkürler paylaşımın için ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben degerlı yorumun için cok tesekkur ederım :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyardıgın ıcın cok tesekkur ederım yanlıs yazmısım :) yogurt mutlaka deneyıp sonucları benımle paylasırsanız cok sevınırım sevgılerımle

      Sil
    2. Memnuniyet le. Sevgiler.

      Sil
  3. 3 yemek kaşığı az yağlı yemek mi? Yoğut mu? Görselde yoğurt gibi.
    Son günlerde kilo almaya başladım. Deneyeceğim. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyardıgın ıcın cok tesekkur ederım yanlıs yazmısım :) yogurt mutlaka deneyıp sonucları benımle paylasırsanız cok sevınırım sevgılerımle

      Sil
  4. yoğurt diyet,yağ yakmak,şişkinlik kısacası çok sağlıklı bir yiyecek her zaman tüketilmeli bence pul biber karışımlı olarak da duymuştum pul biberden korkuyorum rahatsız eder diye denemedim.Genelde akşamları çok aç olmadığım sürece yemek yemeyip yoğurt yemeyi tercih ediyorum kendimce :)
    http://sadecenilgun.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de cok saglıklı canım benı rahatsız eden durum olmadı kullanıyorum onun yerıne zerdecalda kullanılabılır :)

      Sil
  5. Yogurt zsten basli basina çok faydali. Ben de limon hariç biber nane koyarim.

    YanıtlaSil
  6. Denedim Betil Hanım. Pul biber kaynaklı olacak sanırım mide yanması oldu. Mide sorunu olanlar için , en azından benim için uygun olmadı. Paylaşmak istedim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyle mii zerdacal da kullanabılırsınız.Teşekkürler paylasımınız için <3

      Sil
  7. Bir de ben denesem inşallah kurtulurum bu göbecikten :) Sevgiler http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insallah deneyın ve benımle paylasmayı unutmayın :)

      Sil